فیلم دکتر استرنج 1

فیلم دکتر استرنج 1 (2016)

کمتر فیلمی می تواند مانند دکتر استرنج نظر شما را نسبت به متافیزیک تغییر دهد. افراد زیادی را میشناسم که در گذشته اعتقادی به عالم ماوراء نداشتند و فقط و فقط با دیدن این فیلم به عالم غیب ایمان پیدا کردند. از افراد زیادی می شنیدم که فیلم دکتر استرنج را ببین تا بفهمی LSD (ماده ای توهم زا که باعث فعالسازی چشم سوم برای تایم کوتاهی می شود)

از تماشای این فیلم متافیزیکی لذت ببرید

[pars-player mp4=”https://dl.metaphysic313.com/araz/filmhaye%20metafizik/Dr.Strange/Doctor.Strange.2016.720p.Farsi.Dubbed.mkv” ads_preroll_source=”https://metaphysic313.com/wp-content/uploads/2023/10/لوگوموشن-اول-فیلم-های-متافیزیکی.mp4″ poster=”https://metaphysic313.com/wp-content/uploads/2023/09/doctor-strange-multiverse-madness-marvel-drstrange2-payoff-1-sht-v6-lg-promo.png” aspect_ratio=”16:9″ id=”14005271″]

تفسیر فیلم از نگاه استاد اقبالی

این فیلم با بهره گیری ویژه از تکنولوژی روز فیلم سازی و فیلم نامه ای بسیار جذاب در کنار زیبایی هایی که ارائه می کند باورهای غلط و مخربی را هم در ذهن شما می کارد که نه تنها در متافیزیک پیشرفت نکنید، بلکه باعث توقف شما شود.

ایراد اولی که من به اینگونه فیلم ها می گیرم و همیشه دارم این هست که این فیلم ها، پروسه تکاملی را شوخی نشان می دهند. درواقع اصلا کاراکتر فیلم، تکامل را طی نمی کند مثلا با چند روز تمرین صاحب کمال در قدرت های خاصی می شود که در فیلم مشاهده می کنید.

می توانیم این نکته را فاکتور بگیریم بگوییم که بخاطر فیلم بودنش و خلاصه کردن داستان در چند ساعت فیلم نامه نویس یا کارگردان مجبور بوده که روند تکاملی را حذف کند اما چرا؟ در این فیلم آثاری از شهود دیده نمی شود این فیلم که با بهره گیری از تکنولوژی های ادیت شما را وارد بُعد پنجم می کند و قسمت هایی به قدری زیبا بُعد پنجم را به نمایش می گذارد که گویا کارگردان این فیلم بارها تجربه های عرفانی داشته است. اما هیچ اثری از کارگردان واقعی عالم غیب یعنی خـداونـد نیست شما هیچ اثری از راهنمایی های شهود و جبهه خیر (که تنها جبهه در جهان هستی هست نمی بینید) و برعکس هزاران نماد از قدرت های شیطانی می بینید، هزاران بی راهه که باعث نابودی بشر و باعث نابودی تعالی  می شود را می بینید و در کل تصویر زیبایی از متافیزیک در ذهن شما ساخته نمی شود باز هم مثل همیشه دیدن این فیلم ها را فقط به منزله تحقیق و پژوهش توصیه می کنیم نه تاثیر پذیری سعی کنید کدهای ذهنی تان را آگاهانه فارغ از ورودی فیلم ها، خودتان برای خودتان بسازید.

و در پایان آرزو داریم از تماشای این فیلم لذت ببرید.

امتیاز فیلم
4.6/5

نظر خود را در مورد این فیلم با ما در میان بگذارید.

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. باسلام
    من قبلا این فیلم رو تماشا کردم بعضی جاهاش برای کسانی که هیچ اطلاعاتی در این موارد ندارند کمی گنگ هست و عجیب که باعث میشه اون فرد نه تنها از فیلم چیز زیادی نفهمه بلکه براش خسته کننده میشه چون فکر میکنه مسخره است. اما برای افراد تازه وارد در این زمینه جالب هست ولی بخاطر پررنگ نشان دادن نیروهای منفی کمی ترسناک و نگران کننده میشه
    نظر استاد رو خوندم بله کاملا صحیح است انتظار چنین نظری رو از ایشون داشتم