سابلیمینال پرواز روح

چرا سابلیمینال پرواز روح رو باید داشته باشم؟

یکی از بزرگترین مشکلات افرادی که درحال تجربه دنیای معنویت و متافیزیک هستند، این است که چطور می توانند مانند سایرین تجارب معنوی مثل پرواز روح داشته باشند.
و یا اینکه اگر برایشان تجربه ای پیش از این اتفاق افتاده، چطور می توانند مجددا همچین چیزی را تجربه کنند.
در این سالها که به تدریس متافیزیک و تحقیق در این حوزه مشغول هستم متوجه شدم که این مسئله باعث متوقف شدن رشد بسیاری از افراد شده است زیرا در قسمتی از مسیر احساس می کنند که باید عالم معنا را به گونه ای عمیق تر تجربه کنند اما نمی توانند.
به لطف خداوند و به یاری قوای شهودی خودم که در این سالها مشغول پرورش آن بودم راهی بسیار سریع و کارآمد برای این مسئله پیدا کردم.
این مسیر که شامل یک سابلیمینال است که کدهای ناخودآگاه شما را به گونه ای تغییر می دهد که هماهنگ با پدیدهٔ خروج از بدن شود و آگاهی شما را از قالب جسمانی و ذهن به قالب غیر مادی و یا روح شما منتقل می کند. در حقیقت هر تجربه ای را که از آن محروم می مانیم، فقط و فقط به خاطر کدهای ذهنی ماست.

1 دقیقه از سابلیمینال قدرتمند پرواز روح را با هم ببینیم

این محصول که شامل 40 دقیقه فایل صوتی و تصویری است که گوش دادن به آن در کمتر از ۲۱ روز برای شما معجزات زیر را به همراه خواهد داشت:
۱- آرام گرفتن امواج مغزی قبل از خواب و تجربه خوابی بسیار عمیق (که تنها همین مزیت برای شما میلیاردها تومن ارزش دارد).
۲- آرام گرفتن سیستم عصبی بدن شما (مجموعهٔ موسیقیی که در این پکیج به شما عرضه می‌گردد، به نحوی ماهرانه طراحی شده که سیستم عصبی شما را متصل به قوای یکپارچه روحانی کند).
۳- از بین رفتن ترس‌ها درباره عالم معنا و عالم روح (پس از گوش دادن به محتوای این سابلیمینال، شما دیگر نگران برخورد با موجودات غیر مادی و یا آسیب دیدگی جسمتان در حین مراقبه و یا مردن و هرگونه ترس دیگری نیستید. شما پس از گوش دادن این سابلیمینال، این ترس‌ها را در خود شناسایی و کاملاً مهار می‌کنید).
۴- ایجاد مغناطیس معکوس بین روح و بدن (اصلی‌ترین عامل عدم موفقیت شما در پرواز روح یا برون‌فکنی این است که در لحظه نهایی که همه چیز مهیاست برای خروج از بدن، بار الکترومغناطیسی ناهماهنگی مانند مثبت و منفی بین روح و بدن شما ایجاد می‌شود و همین امر باعث می‌شود که این دو یکدیگر را جذب کنند و آن جدایی که باعث خروج از بدن می‌شود، به وجود نیاید. این سابلیمینال به نحوی ماهرانه دارای کدهاییست که ناخوداگاه شما را جوری برنامه ریزی می‌کند که جدایی عمیق، بین روح و بدنتان حاصل شود. زیرا آنها دیگر بار ناهماهنگ مانند مثبت و منفی ندارند.)
این سابلیمینال به آنها بار هماهنگ مثل مثبتِ مثبت و یا منفیِ منفی می‌دهد که در اینصورت همدیگر را دفع می‌کند و به سرعت روح شما از بدن خارج می‌شود.
و در پایان به شما توصیه می‌کنیم که قبل از خرید این سابلیمینال، به ندای قلب خود گوش دهید زیرا بعضاً مشاهده کردیم که افراد، برای پر کردن خلأ های خود به دنبال پرواز روح و یا آسیب زدن به سایز افراد و یا تجسس در حوزه شخصی افراد هستند. تمام این نیت ها، نیت هاییست که شما را دچار کارما می‌کند.
پس به ندای قلب خود گوش دهید و اگر احساس کردید که ندای درونتان کششی بین شما و این سابلیمینال ایجاد می کند و از شما می خواهد که این سابلیمینال را تهیه کنید و حس خوبی نسبت به تهیه آن دارید، نسبت به خرید این اثر فوق العاده، اقدام کنید

سابلیمینال پرواز روح

 

برای خرید این سابلیمینال قدرتمند روی دکمه زیر کلیک کنید

4.5/5

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *