خرید دوره فـرابـدن

برای اولیـــن بــار در جامعه فارسی زبان
فرابدن دوره ای 18 روزه که شما را تبدیل به یک ابرانسان می کند. راهنمای جامع تبدیل شدن به استاد انرژی. در قالب 18 سرفصل حیاتی برای درک قوانین انرژی و کار کردن با متافیزیک.

سال ها بود که خلا بزرگ در علم متافیزیک در بین فارسی زبانان احساس می کردم صدها مرجع وجود دارد که هیچکدام کامل نیستند. هزارام متد، راه و روش و تکنیک وجود دارد که بیش از آنکه به سوال هایت جواب دهند، سوال برایت می تراشند. چون هسته و پایه تمام آنها متکی شدن به استادی بیرون از خود ماست حال آنکه می توانیم با فعال کردن استاد درون و استفاده از قدرتی ابدی به نام فرابدن که همان فرشته نگهبان یا روح برتر ماست. که سال های سال توسط پیامبران و بزرگان مورد استفاده قرار گرفته. زمانیکه این نیرو در ما فعال شود ما به خرد کل و تمام آکاشیک از لحاظ اطلاعاتی دسترسی پیدا می کنیم و قوایی یکپارچه، انرژی ما را آنچنان ارتقا می دهد که دیگر فعالسازی چشم سوم یا بیداری کندالینی کوچکترین نمود فعال شدن این نیرو در ما بشود.

پس تعلل را کنار بگذارید اگر احساس می کنید که قلب شما خواهان شرکت در این دوره است، فورا برای ثبت نام اقدام کنید. زیرا هر یک روزی که زودتر روز اولتان را شروع کنید یک روز زودتر انرژی خود را به سطوح متعالی انتقال داده اید.

ما در این دوره سعی می کنیم که هر روز را در 72 ساعت پاس کنیم حال اگر کسی بتواند زودتر از 72 ساعت و یا دیرتر از 72 ساعت اینکار را انجام دهد هیچ مشکلی ندارد. و تنها چیزی که مهم است این است که درک شما هر بار در روزهای این دوره ارتقا پیدا کند. وقتی که چند روز تمارین و کدهای روز یکم تا هجدهم را مرور می کنید دیگر چیزی برای یادگیری در متافیزیک نیس که تو ندانی، که تو از پس تجربه اش برنیایی و هیچ کدی از تو پنهان نیست که بتوانی آن را به دیگران انتقال دهی و نور و آگاهی را روی سیاره گسترش دهی.

این هدف و رسالت من بود که دوره فرابدن را در اختیار جهانیان بگذارم فرابدن که مجموعه ای از تکنیک های نوین است که تا به حال گفته نشده است و آنقدر این تکنیک ها به افزایش انرژی ما کمک می کنند که می توانیم در عرض یکسال مراتبی را طی کنیم که خردمندان قدیمی در طی دهه ها طی می کردند. این تکنیک ها نه ریکی نه تکنیک های عرفان های اخیر و نه تکنیک های مبتنی بر قانون جذب و تکنیک های مبتنی بر سایر چیزهایی است که تا به امروز دیده یا شنیده اید. این تکنیک ها برای اولین بار توسط روح خردمند محسن اقبالی دریافت شده و برای اولین بار در اختیار جهانیان قرار گرفته است. 

فقط و فقط اعتماد کنید نیازی به توضیح بیش از این نیست.

دوست عزیز

قبل از خرید دوره فــرابــدن باید توی سایت ما عضو بشی تا وقتی که تو این خرید را انجام میدی با شماره موبایلت بتونی هر زمان و از هر دستگاهی که خواستی، وارد اکانتت بشی.

در صورتی که کاربر جدید هستید ثبت نام کنید اگر قبلا ثبت نام کردید وارد حساب خود شوید.

مقالات مرتبط