آهنگ های فرکانسیک

با کلیک روی این گزینه یکی از آهنگ ها به صورت رندوم توسط سیستم شهودی سایت برات پخش میشه کلیک کن تا به معجزه اش ایمان بیاری

آهنگ های فرکانسیک متافیزیک 313

این آهنگ ها به وسیله بزرگترین متافیزیسین موزیسین های عصر حاضر ساخته شده است. هر موسیقی دارای فرکانس خاصی است، هر نت موسیقی دارای فرکانس خاصی است و کنار هم قرار گرفتن نت های خاص با فرکانس های خاص، درواقع مجموعه ای از اسواط را می سازد که ذهن شما را به سمتی که امواج مغزی تان را آرامتر کند هدایت می کند.

وقتی با گوش دادن این نوع موسیقی ها امواج مغزی تان آرام شود دسترسی شما به ندای درون و شهودتان  بسیار بیشتر می شود جدا از اینکه گوش دادن به این آهنگ ها باعث آرام گرفتن سیستم عصبی سمپاتیک و پاراسمپاتیک بدن شما می شود و خود به خود باعث  می شود که قسمتی از هاله  اتریک شما آزاد و رها شود و بتواند انرژی های شفابخش را دریافت کند.

در کل گوش دادن این موسیقی ها در هنگام خواب، مدیتیشن یا حمام کردن و یا استراحت کردن به شدت توصیه می شود. در کنار این می توانید این آهنگ ها را در محیطی که مشغول به انجام کار هستید با صدای ضعیف پخش کنید زیرا ناخوداگاه شما پیام های پنهان این نت ها (یعنی همان فرکانس های آرامش بخش را دریافت می کند و باعث می شود که نجواهای ذهنی که در طول روز ذهن شما را درگیر ترس ها، غم ها، حسرت ها و تمام افکار منفی می کند، آزاد کند) درپایان گوش دادن این آهنگ ها را به صورت منظم به همه علاقه مندان متافیزیک و حتی کسانی که به متافیزیک اعتقادی ندارند هم توصیه می کنم.

در ضمن این آهنگ ها توسط اشخاصی معنوی که به شدت  به کیفیت کار خود حساس هستند طراحی شده و ما تا کنون این موسیقی ها را بر روی صدها  نفر تست کردیم و فیدبک های مثبتی گرفتیم. ضمناً قسمتی از این موسیقی ها توسط مجموعه 313 اصلاح 

شده است پس با خاطرجمعی به آن ها گوش دهید.

دیدگاه شما

5/5