آخرالزمان و فرازمینی ها

مدت لایو : 01:19:34

بهترین دیدگاه ها از بین کامنت های شما عزیزان ، بعنوان متن آموزه های این صفحه انتخاب میشود.

4.7/5

در این لایو ، حرفهایی را میشنوید که جز واقعیت نیست اما پذیرش اینها برایتان ممکن است سخت باشد. این لایو نیازمند ان ایت که چندین با مشاهده کنید تا کد های آن برایتان باز شود.

هر چند هزار سال یم انرژی خیلی قوی وارد سیاره زمین میشود. یعنی از لحاظ فرکانسیک ، موقعیتی دارد که میتواند با یک طول موج بزرگ کیهانی برخورد گند .

این فرکانس درجهان هستی همیشه در حال چرخش است که پس از هزاران سال ، در آینده بسیار نزدیک با کره زمین برخورد میکند و فرکانس و طول موج بسیار بالایی دارد . 

از چندین روز یا هفته گذشته ، تغییرات بزرگ را حس میکنیم تغییراتی مثل : گذشتن بسیار سریع زمان ، تجربه کردن حالت آلفابرای چند ساعت ، یا علائمی مثل خوابهای عجیب ، (نه منفی) خوابهایی که قادر به درک آنها نیستیم یا ارواح عزیزان رفته ما ، و …

یا احساس حضور یکسری موجودات در برخی اوقات ، اصلا تاحالا برات سوال پیش آمده که چرا توی اکسپلور اینستاگرام ، یک نفر یک گوشه ای از دنیا ، حرف از آدم فضایی ، سفینه فضایی ، بیگانگان ، کشف نقاظ محافظت شده ، در کره زمین و … میزند و سعی در موجلاب کردن شما دارد ؟

قرار است تمدنی با شکوه و یکپارچه رویکره زمین برپا شود اما متاسفانه اکثر ما ، توانایی پذیرش آنرا نداریم…

کلید کنترل ذهن را در این موقعیت حساس کره زمین دریابید و با کنترل ذهن زندگی کنید . الان ارتعاش کره زمین با سرعت تعاعد غیر قابل باور و بزرگی ، در حال افزایش است . قبلا تصاعد در ارقام پایین تر بود و احساس نمیشد در حالیکه امروز ، با تکامل چند میلیاردسال زمین ، تصاعد های میلیاردی روبرو هستیم .


مدت لایو : 01:19:34

بهترین دیدگاه ها از بین کامنت های شما عزیزان ، بعنوان متن آموزه های این صفحه انتخاب میشود.

4.7/5

منتظر کامنت های زیبا و پر بار  شما هستیم !

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}

مقالات مرتبط